Sunday, November 20, 2011

TRIP.

Bangun pagi pukul 5,30 siap kan barang, mandi semua. And mak saya buatkan nasi goreng cina untuk bekal. *alahai mak ni, susah-susah je* ceh padahal aku yang suruh. K apa-apaje. Lepastu abah hantar pergi sekolah sampai 6. 30 kat sekolah tengok-tengok..


TAKDE ORANG LAGI T.T abah pun cakap ‘’takde org pun dkt sekolah’’ aku pun membalas ‘’ADA ABAH ADA. DORANG DUK TEMPAT LAIN KAT KANTIN KOT. Oke byebye’’ dan terus salam lepastu turun kereta. Bukan apa, nanti abah aku bawak balik rumah balik sebab bukan dia bagi sangat pergi trip bukit merah ni. Tah apasai. Ingat lagi kata-kata dia ‘’laili pergi sana jangan mandi air ye’’ aku pun macam PFFFFTTTT, dah tu dekat sana tengok kawan-kawan mandi je ke T.T sedihnyee. Hahahahah tapi  aku mandi jugak, siaaap naik slide lagi. Tinggi gila!  pheww takut! 


Ni masa dekat muzium. Tengok ni. Orang gila.

muah cikit :*

LOLOL. datang kat kau malam ni baru tau.

eeii, orang dalam penjara. takut doe tengok. malam-malam
mesti seram. hihi
                                    
Masa dekat muzium tu kannn.. HAHAHAHA. Takde apa lah. Malu lah nak cite. Hmm nyampah! Ahaha LOL actually apa je. Pergi muzim dengar orang tu bagi sikit malumat lepastu tangkap gambar tengok semuaaa patung tah lah en. Lepastu dah ah balik buat apa lagi en.

Masa dalam bas, pening sikit rasa. Rasa nak termuntah. Lepastu  dua ekor beruk duk bisng dalam bas, iaitu, TETETEEENNN! Puteri dan fazira. Haaiii, nakal nya beruk ni. Bishing tanad. 

hai beruk-beruk <3

THEEENNN. Pergi ke taman tema air. Bukit merah. Wwooooo semangat gila. Dah Nampak air dah. Tetibe cikgu cakap ‘’kita akan ke pulau orang utan’’ aku pun macam cisss. Then sampai lah tempat nak tunggu naik BOT.

Ya ALLAH LAMA NYA LAH KITEORG TUNGGU SITU.  Sedih gila hidup. Dah lah bot tu perlahan nak datang. Rasa macam come here bottie bottie, come to mama. Perlahan gila dia nak datang nak amik kiteorg, aku rasa macam nak bunuh orang bawak bot tu. *astaghfirullahalazim




shamanthi, you mad? xD



Lpastu DAH SAMPAI DAH! Pulau orang utan.  Ada dekat dinding tu dia tulis ‘’sijil kelahiran orang utan’’ aku pun tengok lah. Hihihihi tergelak lah ada nama ‘’alex’’ macam wow.  Mat salleh! Hihi. Ada sorang tu nama dia april sebab lahir bulan april dan sorang tu may sebab lahir bulan may. And ada nama ‘’baboon’’ ahahaha dah lah baboon, orang utan plak tu. LOL jahatnya kau ellie!!! *ya Allah ampuni dosa aku, amin* haa dah. Lepastu aku toleh belakang. Laaahh dah jauh dah zarith, fazira, pika, puteri and lain-lain semuaaaaa. Semua belah tengok orang utan. 

BESAR KAN DIA?! kuat dia seperti 10 orang lelaki dewasa. Awww, kuatnya awak ~


                                                    Baby orang utan.

Dah. Balik nak mandi air.  Masa mandi ada ah best sikit. Apa pulak sikit?! Banyak tau! Heh. Mula-mula mandi kat kolam ada ombak buatan tuuu. Makin jauh kita dalam air tu  makin dalam air tu. Faham? Best ah. Lepatu fazira pun ajak ‘’jum naik slide’’ aku pun macam ‘’JUM JUM!’’ naik nak pergi slide tu ya ALLAH.. jauhnyaaaaaa. Patutlah jauh. Tinggi slide tu rupanya. Mula-mula takut ah jugak. Puteri dengan fazira naik dulu, then inas dengan amy. Aku dengan farahani kemudian. Bukan apa, pelampung tak cukup. Kami share dengan fazira! AAHAHAHAHAHAH.  ‘’farahani, kau lah depan’’ aku suruh dia duk depan sebab kalau jatuh dia kena dulu. Aku kemudian. Ye dok? HAHAHAH. *jokejoke. perasaan takut tetiba muncul. Pastuuuu bila turun kiteorg menjeritttt. Ahhahahahahahahahahahaha. Jeritan comel sekali.

And aku paling takleh lupa masa fazira kena tarik dengan puteri dalam kolam ombak tuu. puteri tarik fazira dalam air yang dalam tu en pastu dia blah. Fazira pun terpaut-paut lah dkt pelampung tu.

Fazira ; weh puteri jangan ah. Tarik aku balik.
Puteri ; AHAHAHAHAH
Aku ; AHAHAHAHA
Pika ; HAHHAHAHA
Fazira ; weh tolong weh, aku tak reti berenang. Tolong ah jangan. *drama sedih*

Puteri pun amik faziraaa.. alah tiann diee :3 HAHAHAHAHAHAH.
Time tarik menarik seluar lah paling lawak. Amy dengan inas start dulu. *eeii toksah citer sini malu lah malu* 

Mandi punya mandi. Yey, balikk T.T  cepaattnyaaa L  rasa cam taknak balik. Nak duduk dalam air  je. Hamboi kau ellie.ingat kau duyung? Lolssss


sweeeett sangat atototo


Sebelum balik I bought monyet punya ni  apa tu topi eh?

macam inas punya
                                          

           

                                        Sampai sekolah dah balik. wuwu best ~

                                    











                               

3 comments: